Hur kan det vara så svårt..

Jag har kommit till en punkt där jag är så otroligt less på människor. Personer som ljuger, hittar på saker, förskönar och ska få allt att se så jävla bra ut som möjligt.

Jag blir förundrad varje dag över hur jag gång på gång kommer på folk med att bete sig på detta sätt. Jag försöker verkligen att lita på folk och tro på de personen säger. Men när man gång på gång känner sig lurad och kommer på saker som inte stämmer överens så blir man jävligt less..

Man börjar på så sätt rannsaka sig själv och funderar över om de är fel att jag själv är brutalt ärlig, är de fel att säga sanningen om saker, ska man inte göra det? För mig är de självklart att inte gå och hitta på eller dölja saker. Men det kanske bara är jag som känner så.

Självklart finns de undantag, jag har personer i min omgivning som visar mig samma respekt som jag visar dem men de går ju att peka ut dessa personer på ungefär en hand.

Förstår inte problemet och hur det kan vara så jävla svårt, sanningen kommer alltid fram på något sätt.

Nej nu ska jag försöka få den här dagen att gå och invänta kvällens hoppträning med två utav mina fina hästar! Tur jag har de små djuren❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0