15/11-13

Äntligen fredag! 
Idag blev det jobb 8-17 och efter jobbet ska jag åka ut till mina föräldrar och byta däck på min bil och sedan fixa det sista på avgassystemet, sen är bilen klar för att åka med i vinter! Ska dock försöka hinna lägga solfilm på den kanske nästa vecka beroende på hur mycket jobb vi har inbokat. Det negativa (kanske inte så negativt) med att jobba som glasmästare är att man tänker extra mycket och reagerar på saker när det gäller sin egen bil, som att jag bara (måste) ha solfilm! haha Det är sjukt hur mycket lite solfilm kan göra på bilens utseende, det blir grymt stor skillnad, så mycket snyggare! (får lägga upp före och efterbild sen när jag har fixat de så ni kan se skillnaden.)
 
Annars så har jag inte planerat så mycket inför den här helgen, förutom att jag imorgon ska umgås med min saknade vän Cassandra, vi träffas alldeles för sällan tyvärr men men sånt är livet. Men vi har alltid så sjukt mycket att prata om så det komemr nog bli as bra! annars ska jag bara försöka ta det lugnt och vila upp mig faktiskt.
 
Hoppas ni får en bra helg!
 
Bild från studenten på mig och Cassandra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0