4/11-13

Idag har jag spenderar kvällen hemma hos mina föräldrar, mestadels i garaget då min bil behövde repareras lite.. 

Jag köpte en bil för en tid sedan och allt var inte riktigt som det hade uppgett sig för att vara. Det var tusen gånger mer jobb med den än vi trodde när vi köpte den. Det är väldigt många timmar nedlagda och man slutar aldrig förvåna sig över hur okunniga människor ens kan mecka när dom verkligen inte vet vad dom håller på med. De förstör verkligen mer än vad det gör nytta..

Hade jag inte tyckt om den här bilen så pass mycket som jag gör utöver allt skit som vi har fått fixa så hade jag kört den till skroten för länge sen.. Är nu iaf äntligen hemma, ska ta en varm dusch och sen försöka sova! Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0