20/11-13

Igår tisdag så jobbade jag 8-16, efter jobbet så åkte jag och Sophia hem till mig för att ta det lite lugnt och försöka få i oss lite mat för att sedan åka ut till stallet, Sophia res först Latina och och jag fixade alla mat hinkar och hö påsarna. När de var klart så gjorde vi iordning de andra hästarna inför hoppträningen, Sophia red Bananja och jag Lotus. Träningen bestod mest utav gymnastik hoppning och sen lades allt ihop till en bana, hela träningen gick väldigt bra faktiskt, fick en väldigt bra känsla och allt flöt bara på som om jag aldrig hade slutat rida, helt underbart! 

Idag jobbar jag också 8-16 för att sen åka ut till stallet med Sophia och ta in hästarna för att sedan möta upp Sofie på srk och titta på clinic för Jens Fredricsson kommer nog bli kul! 

Bild från tävling strax innan jag slutade rida..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0