Lite update!

Tänkte uppdatera lite om den senaste tiden/dagarna. 
Jag var barnvakt åt mina små syskon Adde och Arian fredag till söndag så all fokus har legat på dem hela helgen. Det blev en hel del mys, bus och massa gott och äta. Sen så skämmer man även bort dom en hel del också men det är sånt som hör till! Det är faktiskt lite sjukt hur otroligt mycket man kan älska två ungar! Även fast de inte är mina biologiska syskon så skulle jag utan att tveka offra mitt liv för den! Mina små ögonstenar <3

Igår måndag så jobbade jag först och direkt efter jobbet så åkte jag hem och stor städade min lägenhet eftersom det var rätt rörigt efter att ungarna var här haha 
Sen när jag var klar med det så åkte jag till stallet och red först min häst och sedan Sophias häst Bananja medans hon skrittade den sista hästen. 

Jag saknar verkligen ridningen till och från, det är tur att jag kan åka och rida när jag känner för det!

Bjuder på några bilder från de dagarna







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0