Fransförlängningar

För ca en månad sen så gick jag en utbildning för att få utföra ögonfransförlängningar. 

Så nu jobbar jag med detta på kvällstid hemma hos mig. Jag tycker det är väldigt kul att hålla på med och det blir så stor skillnad. Det finns ju fransar i olika böjder och många olika längder så man kan ju verkligen anpassa fransarna utefter vad kunden vill ha. 

Det är stor efterfrågan vilket innebär att jag nu inte har hunnit vara i stallet på flera veckor men förhoppningsvis så kommer jag hinna med det också snart!

Så om någon vill ha fina, långa eller fylligare fransar så är det helt enkelt bara höra av sig så fixar vi det :)

Tänkte försöka använda den här bloggen till att lägga upp bl.a. Före och efter bilder på kunder som jag gör fransar på helt enkelt, kul att kunna gå tillbaka och titta sen :)

Hör kommer några bilder på fransar som jag har gjort/fixat till :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0