Livet

Livet är verkligen en berg och dalbana, det går upp och ned hela tiden. Saker händer och saker förändras.

Jag har perioder i mitt liv då jag känner att allt flyter på, allt är som det ska och man trivs med sin livssituation helt enkelt. 

Sen kommer såna perioder som jag är inne i just nu, man undrar vad just mitt liv har för mening, vad ska jag få ut av mitt liv och vad har allt för en betydelse. Visst jag har min familj, mina vänner, min egna bostad och min hund men vad har det för betydelse när man inte trivs med sin livssituation eller sig själv? 
Om man inte trivs med sig själv eller med hur ens liv ser ut hur ska man då kunna tycka om eller bry sig om andra människor?  

Jag behöver komma på vad jag vill ha ut av mitt liv, hur jag ska kunna trivas med mig själv och allting runt omkring så man kan säga att det snurrar inprincip tusen frågor i mitt huvud just nu..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0