Helgen

I lördags så åkte jag ut till stallet till klockan 9 gör att släppa ut hästarna och göra omordning alla mat hinkar och hö påsar till hästarna eftersom jag var snäll och lät Sophia ta en sovmorgon.

Efter det så åkte jag hem till mina föräldrar för att hämta upp Adde och åka in till stan för att klippa honom, äta lunch och bara mysa med min fina kille❤️ Påvägen hem så stannade vi på kyrkogården, tände lite ljus och fixade så det blev fint hos mormor först och sen farfar! Det är sjukt hur mycket man kan sakna dessa två människor, dels pga det jag inte ånger dit så ofta tyvärr för att jag tycker det är så sjukt jobbigt..

Sen senare på lördagskvällen så kom min älskade vän Cassandra till mig, det blev massa gott att dricka och sjukt mycket prat, alltid lika roligt! Vi gick sen senare ut en stund på krogen men fet var överlag en väldigt lugn och trevlig kväll men roligt folk! 

Söndagen spenderades sen med min syster, lunch på stan och gick runt och tittade lite. Sen senare på kvällen så lagade jag spagetti och köttfärssås den absolut bästa bakis maten! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0